Ny månad

En ny månad som inleds med en envis förkylning eller influensa ? vet inte riktigt men sjuk är jag. Mår hyfsat bra om jag är helt stilla men om jag rör mig det minsta blir jag kallsvettig. Men det är väl bara att gilla läget och ha tålamod så blir man frisk till slut.
Vad har hänt sen sist jag skrev då?
Jag kom i gång med lite träning till och med lite skidåkning på sjön och det kändes riktigt bra tills förra veckan då det slog helt stopp. Men nu förstår jag kanske varför. Inte varit speciellt kreativ sen sist heller men det kommer väl.  Har funderat på ett fenomen som jag kommit på mig själv att ha .. jag tränar mera i skallen en vad som blir av på riktigt ... tycker jag tränar mycket eller mycket men i alla fall men sen när jag ser konkret vad jag har gjort så tror jag att det är mer än det är! Intressant tycker jag. Skulle kunna tolka det som att tänka positivt men det gäller nog att ha balans. Så det inte blir för mycket tränat i tanken än i verkligheten. Och just nu vill jag träna mer än någonsin för att jag inte kan det är också ett intressant fenomen hos mig. Vill gärna gör det jag inte kan för tillfället. Hm intressant ....
 
Skidåkning......
 
 
Behöver ingen värmedyna när jag är sjuk för Viggo sover gärna med matte :)
 
 
När man är sjuk så här så blir det mycket tv tittande jag i alla fall för mig...Har tittat på SVT skidskola där Andre Pops lärt sig att åka skidor. Mycket matnyttigt förståss men inte utan att jag kan låta bli att tänka att han åker väl inte så dåligt då skulle de se undertecknad :) där finns mycket att träna på. Det snöar ute nu så  förhoppningsvis blir det mer skidspår på sjön så jag kan testa träningen som att åka utan stavar och få till diagonalåkningen och kanske även träna upp stakningen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Yvonne E:

skriven

Usch då, inte roligt att vara sjuk! Krya på dig.

Kommentera här: