Ska träning alltid vara roligt ?

Startade morgonen med att titta lite på tv4s morgonprogram där man delvis pratade om träning. Det var så klart en klok tjej som pratade om träning men det som slår mig är att det alltid ska vara roligt! Jag kan tycka att det är lite falsk marknadsföring för det är inta alltid roligt hela tiden att träna, det finns ett visst motstånd och måste få vara lite jobbigt och göra ont ibland. Jag är ingen person som gillar att plåga mig, eller är jag kanske det vet inte? men ibland kan jag tycka att det blir lite för glättigt!!.

Så där nu har jag gnällt klart lite:) Blev i alla fall en löptur idag på förmiddagen och sen simskola på eftermiddagen. Det är kul att simma men idag vet jag inte om jag blev mer förvirrad än jag var innan för helt plötsligt kan jag inte ta ben tag på rätt sätt? Oj vad svårt det blir när man tänker på det man gör och inte bara gör men å andra sidan så har jag något att träna på :)

Blev lite bilder tagna på löprundan det var varierat underlag av både grus, asfalt, snö och is.

 

Kommentarer:

1 Maken:

skriven

Smärta är njutning!

Kommentera här: