Nytt år :)

Nytt år och nya utmaningar ? Ja det är väl så det ska vara har inte bestämt mig ännu vilka idrottsliga utmaningar jag ska anta. Har en hemlis som jag överväger om det ska få vara en hemlis har inte bestämt mig ännu, vi får se. Vet att jag ofta förbannar mig  att jag berättat att jag ska göra vissa saker då det är så svårt att dra sig ut då hm ... samtidigt är det ju en sporre... Det kommer nog i alla fall bli några lopp Är lite sugen på att simma i Vansbro men har inte bestämt vilken längd ännu.  Och nått Triathlon ska det nog bli i sommar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Monica Alldén:

skriven

Du håller verkligen igång! Jag önskar att jag hade en tusendel av din träningsenergi. Men värken sätter pinnar i hjulet för mig. Men jag ska igång! Ha det så gott!

Svar: Du har nog energi du också Monica och tränar hund och ligger i. Ha det så gott du med !
viggomedmatte.blogg.se

Kommentera här: