Tandvärk :(

Ja efter att varit förkyld så fick jag akut tandvärk vilket inte är någon "hit" då jag är väldigt väldigt rädd att gå till tandläkaren. Fick dock ta mig dit i torsdag och det visade sig att jag hade var i en tand, nu hoppas jag på att jag ska bli piggare. Känns fortfarande i tanden men jag hoppas att jag ska slippa dit igen. Det gick bra att fixa tanden men fick ta hjälp av lite lugnande medel för att vi skulle kunna genomföra tandlagningen.Har i alla fall bestämt mig för att ta hjälp för min tandläkarrädsla för det är på tiden att jag gör det. Det brukar ju heta att man ska utmana sina rädslor och detta är en av min stora rädslor så det blir en utmaning det.
 
Det har varit en tuff vecka och orken har inte funnits så Viggo har blivit rastad av husse och lill husse men i går fick matte allt se till att komma ut lite gran i alla fall och det blev en tur i Sveaparken och vi njöt av alla fina färger. Jag det regnade förståss precis som idag men det kan man ju inte göra något åt.
 

Kommentarer:

1 Yvonne E:

skriven

Usch då... Stackars dig!

Kommentera här: