Semester på Gran Kanaria och DN Stockholm Halvmaraton

 
Varit på semester på Gran Kanaria i början på september härligt väder och sköna bad. Lite motion blev det också eftersom jag tränade inför Stockholm Halvmaraton.
Lilla Nova sitter och läser säkerhetsinstruktionen i farfars knä.
Utsikt från balkongen : )
Efter att haft en härligt semester så var det dax för hösten stora utmaning !! Stockholm Halvmaraton, ibland undrar jag vad jag får mina briljanta idéer ifrån. Men har man anmält sig till det och är frisk och kry så genomför man det. Blev en utmaning som nog är bland det jobbigaste hittills men jag kom i mål till slut.
Lite spänd förväntan och som vanligt när jag ska tävla ett uruselt humör men min supporter klubb (maken) är härdad och van så han parerar galant mitt humör.
Supporterklubben.
Tittar nervöst på klockan det är många kilometer som ska avverkas : )
 
Äntligen i mål och  idag så här en vecka efteråt så börjar jag kunna röra mig hyftsat igen efter mycket träningsvärk. Men det var det värt !!! Och kommer jag att göra det igen? ja det kommer jag men till nästa gång ska jag träna ännu mer som resan blir lite behagligare och det går att springa lite fortare : )
 
 
 

Kommentarer:

1 Yvonne E:

skriven

Bra gjort att genomföra loppet!
Och vilken härlig utsikt över vattnet!

Kommentera här: