Lördag

I dag blev det lite julklappshandling och det är intressant att det blir inte alltid som jag tänkt och planerat men det blir liksom bra ändå. Allt behöver inte vara planerat utan lite spontan inköp är inte så dumt. Provade nya inköpta baddräkten och badmössan idag och den funkade mycket bra. Testen av öronpropparna gick så där dom funkade men det känns lite konstigt att ha dem i öronen. Sen tror jag ju inte att de har så mycket flytkraft eller trots vissas kommentarer om detta. I kväll ska jag och sonen på bio och se den andra Hobbitfilmen hoppas att det blir en spännande film så jag inte somnar :)
Kom lite snö idag i alla fall men vi får tyvärr se om den stannar kvar men jag håller tummarna för det i alla fall.
I morgon är planen en löprunda igen men den här gången med dubbar så jag slipper trippa runt på isen ;)
 
 
 

Kommentera här: