Sportlov

Ja det var längesen jag hade ett riktigt sportlov :) är ledig hela veckan och började måndagen med en skidtur och sen blev det simning på eftermiddagen. Nu är jag bra mör i kroppen och i morgon blir det en tur på skidor igen med både dottern och sonen. Vi får se hur det går för det är isiga spår just nu...
 
Ja och sen har jag ju fyllt år också så nu är jag ett år äldre och benskörhet och grått hår närmar sig mer och mer ...firade födelsedagen med god middag som maken lagat och marängsvish hm stavas det så ?? jag ni vet vad jag menar i alla fall. Fick fina presenter också tema Uggla och en buff ...
 
Och då slutligen en fin vy över Brunnsjön i dag på förmiddagen ... Solen skiner och fåglarna kvittrar :)
 

Kommentarer:

1 Yvonne E:

skriven

GRATTIS! i efterskott.
Vilken härlig bild.

2 Kicki:

skriven

Försenat, men välment GRATTIS! Du ska väl inte behöva bli benskör, så som du tränar och ligger i.

Kommentera här: