Snart semester ...

Ja semestern närmar sig med stormsteg och det börjar kännas att den behövs. Träningen går faktiskt bra och jag har sprungit två lopp sen sist. I midsommar var vi i Orsa och jag sprang Orsa Kajt´n det gick riktigt bra och var en roligt lopp som gick mestadels i skogen.
 
Sen sprang jag och Johanna i Norberg också Engelbrektslöpet, får godkänt även där och snart får jag passa mig för dottern för hon springer snart om mig ...
 
Jag och bästa dottern efter loppet nöjda och glada :)
 
I helgen har det blivit cykel och simning, i fredags cyklade jag till Kärringtjärn och simmade, och i går lördag tog jag en tur till Pålspänningsbadet, skulle ta den lättare vägen dit så jag cyklade över Sörbo, men om det var något lättare vet jag inte,, trött när jag kom fram var jag i alla fall. Sen tog jag ett svalkande bad och simmade det var lite kyligt i vattnet men det funkar när man kommer i. Fick ihop 1 km i alla fall. Sen skulle jag cykla hem och då tog jag omvägen via Garpenbergs Herrgård ( ja jag vet att det kallas slott numera men för mig är det en herrgård) och för er som inte visste det kan jag tala om att Garpenberg är ett backigt ställe ...men jag tog mig hem och klarade stigningen upp genom Garpenberg utan att stanna :)
Fina Pålspänning ..
Vi var också till Djurås för att titta på Triahlon i går och fick se både motionärer och proffs simma, cykla och löpa.
 
 
Clas Björling på väg mot seger

Kommentera här: