Cykelpasset

Blev en spontan cykeltur på kvällen idag. Vädret var så härligt och jag hade misslyckats med att hitta de kontroller som satts ut av Cykelpasset som är en cykelvariant av Naturpasset i  går då jag gjorde ett försök att hitta några kontroller då jag cyklade en tur till Norn.  Jag  kunde inte för mitt liv hitta en enda kontroll eftersom jag trodde att de skulle se ut som "vanliga" orienteringskontroller men inte då :( det gjorde de inte allls, kan ju vara bra att läsa på lite innan man ger sig iväg ut vilket jag inte hade gjort. Men det blev två kontroller hittade idag i alla fall. Och en cykeltur på Brunnsjöberget i terrängen. Riktigt kul men jobbigt hade sprungit på förmiddagen också så nu är jag lite trött på kvällen.
 
 
 
Brunnsjöberget 5 km spåret
 
Utsikt över Brunnsjön
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Yvonne E:

skriven

Cykla till Norn!!!
Vilken kondis du måste ha skaffat dig...

Kommentera här: