Att ladda om..

Ja kanske är  det hösten handlar om sumera och ladda om ? Vet inte men just nu känns det så mörkret närmar sig och det är inte riktigt min årstid. Det gäller att hålla i gång och sätta upp nya mål för nästa år. Mitt knä har gjort sig påmint igen och det är nog dags att ta tag i knät så att säga... Försöker stretcha så mycket jag kan och ska försöka låta bli att ge mig ut på någon längre runda just nu. Jag sprang i lördags och det funkade ca 4 km och sen gjorde knät sig påmint igen  mycket trist ...
Kollat lite på bloggar om tips och vi får se om jag får till något som kan hjälpa.
 
http://www.linabjorkskog.com/traning/behandling-for-loparkna
 
http://www.youtube.com/watch?v=eG35Fwkmotg#action=share
 
Har i alla fall klarat av ett intervallpass på Brunnsjöberget i dag och det verkar som att knät höll för det :)
 
Nya mål var det  jag har anmält mig till Stockhom TunnelRun ett engångslopp i tunnlarna som bildar Norra Länken det blir spännade att se hur det blir, loppet går av stapeln i november 2014.

Kommentera här: