Spaning...

Har noterat att tranorna och andra djur har en förmåga att dyka upp när man inte har kameran med sig ...vilket har lett till att jag försökt haft kameran med mig när jag åker till jobbet då jag sett mycket tranor på åkern när jag åkt till jobbet och inte haft kameran med mig. Många mornar har det varit väldigt dimmigt och inte har jag sett så mycket tranor heller det verkar som dom vet att jag har kameran med mig ? Kloka fågar det här.
I går försökte jag göra ett försökt att fota lite och ville försöka komma lite närmare vilket resulterade i att Tranorna gavs sig iväg. Blev några kort i alla fall och ett par leriga skor :)
Lugna Tranor betar eller vad dom nu gör ?
 
Nu kom du allt för nära lilla människa !!
 
 
Härom kvällen försökte jag och maken åka ut på en tur och spana med bilen och jag kan då säga att vi inte hade så mycket tur några suddiga mörka bilder på våra vänner råddjuren blev resultatet..
 

Kommentera här: